Mervedez159 Kozlar dogumdan sonra korseyı taktım ama bıraz dıkıslerımı acıtıyor normalmıdır zarar verırımı dıkıslere
Mervedez159 Asiyearslan ordakı hemsıreye sordum cok sıkmadım aslındadıkısıme bıle denk getırmemeye calıstım
Deletedmom_110 Mervedez159 çok mu sıktın acaba daha dikişler kurumadigi için ağrı yapar istersen biraz bekle daha sonra tak daha sağlıklı olur