Hamaratpanda Kızlar lcw bir bakayım dedim yavaş yavaş kışlık alışverişi yapmak iÇin 6 parça kıyafet ekledim 1000 lira tuttu ben şok 🥸😳 Var mı tasarruf önerileriniz? Siz nasıl yapıyorsunuz? Birikim yapabiliyor musunuz? Ben bu kış iÇin mesela ¾ yaş alacağım kızım 27 aylık ama seneye de kullanalım diye.
Aselmeva_ Hamaratpanda Artık birikim yapmak çok zor canım hersey okadar pahalandiki bir pazara gidip 350 400 ₺ verip geliyorsun market desen hesabını bile yapamiyorum Sadece boğaza çalışıyoruz artık 🤷♀️
tecrubesizanneadayi12 Hamaratpanda ben yaza girmeden daha havalar soğukken eşimin yazlıklarını almıştım uyguna gelmişti kışında öyle yapacaktım ama yetişemedim eşim yatırım yaptığından elimizde hiç para yoktu bende dün bir gireyim dedim eşim için sweatler 280 liradan başlıyor😐lcw böyle ise diğer markaları düşünemiyorum
Derya Hamaratpanda lcw nin internet sitesini kullanın ve bol bol indrim geliyor dün 5 sweatshirte 300 tl verdim takip ediyorum bol bol , ve inanmayacaksınız ama kumbara 1 tl bile öyle birikiyor ki şaşırırsın 2 ayda bir açıp çıkan tüm parayla bebişe kıyafet alabilirsin
Hamaratpanda Bir de ananesi, dedesi, dayısı vs harçlık veriyor kızıma onları harcamayıp biriktiriyorum. Toplu yaz/kış alışverişinde kullanıyorum.
Hamaratpanda Aselmeva_ hangi şehirdesin canım ? Lcw geçen sene aldığım sweetler iki katı fiyat olmuş. Ayy biraz da fırsatçılık ama bu yaa
Hamaratpanda Dolaptan kaliteli ve uygun parçalara bakıyorum. Bu zamana kadar markalı şeyleri çok güzel fiyatlara aldım. Hem de tüketim çılgınlığının biraz olsun önüne geçmiş oluyoruz. Gerçi dolapta artık el yakar olmuş yaa. Bi mont bakayım diyorum hemen hemen sıfıra yakın fiyatlar. İgor bot alayım dedim tamam sıfırın yanında fiyatlar uygun ama ikinci el için pahalı.
Hamaratpanda Aselmeva_ hadi şimdi çocuklarımız küçük. Büyüdükleri zaman ne yapacağız bunun okulu var, etütü var, giyimi var. Şimdi bizim aldığımızı giyiyorlar yarın öbür gün beğenmeyecekler de markalı isteyecekler.
Hamaratpanda tecrubesizanneadayi12 kuzum ben de öyle yapayım diyorum. Ama olmuyor. Şimdi hem yazlık almam hem de kışlık almam gerekecek çok fazla masraf o da. Yoksa sezon sonundan almak en iyisi aslında.
Hamaratpanda Derya evet lcw indirimler oluyor ama indirimli halleri bile pahalı yani bizim alışagelmiş fiyatların üstünde yani 🤦🏻♀️ Artık alışmamız lazım sanırım buna ama ben alışmak istemiyorum ve hala şaşırıyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Evet kumbara fikri benim de aklımda yaa eline be geçerse kumbaraya atarsın.
tecrubesizanneadayi12 Hamaratpanda evet her seferinde öyle düşünğyor insan ama olmuyor mesela şimdi kışlıklarınızı alın yazlıklarıda biraz böyle o kara kış soğuklar geçince alın imkan olursa inanın baya rahatlatıyor insanı
egesmommm Hamaratpanda iki farklı kumbara duruyor başucumuzda gidip gelip cüzdandaki cepteki bozukları atıyoruz ki gereksiz harcamayalım diye bir de birkaç aydır yarım gram alıp koyuyoruz eşimle. Bütçemiz ona yetiyor diye. En azından o parayı gözden çıkarmış oluyoruz. Her şey ateş pahası ve kış geliyor daha zor geçecek diyorlar Allah yardımcımız olsun 🙏🏻
Derya Hamaratpanda inanın dün e bebekten sweatlere baktım int aynı bende eve gelip lcw siteden kuponla aldım en azından toplu şekilde olunca büyük indirim oluyor ucuza alıyorum , 4 senedir evliyim inanın bir sürü kumbara birktirerek evinizi yeniledik hatta şuan birikim yapıyoruz farkında olmadan çok fazla fazla para birikiyor🌸
Hamaratpanda egesmommm evet kumbara yapınca bozuk paralar , değeri küçük kağıt paralar önemsiz görülüp gereksiz harcanmıyor. MaşaAllah 🧿o kadar bile yapabiliyorsanız ne mutlu şu devirde. Allah daha çok versin de daha çok biriktirin inşaAllah ❤️
Hamaratpanda tecrubesizanneadayi12 evet bu da olabilir mantıklı 👌🏻🍀 Allahtan biraz büyüdü de bir kış değil en az iki kış idare edecek şekilde alabilirim artık.
Hamaratpanda Derya yaa sizin adınıza sevindim 🌸 bizim de bi kumbara yapmamız şart oldu anlaşılan MaşaAllah ne güzel birikim yapmışsınız😇
egesmommm Hamaratpanda hamilelikle beraber mecbur yapmak durumunda kaldık yoksa nakit para durduğu yerde bitip gidiyor. En azından yok diyorsun harcayamıyorsun. Rabbim hepimize daha çok versin ve alabilme gücümüzü arttırsın inşallah 🙏🏻🙏🏻
benkosarim Hamaratpanda vallahi çok beğeniyorum Güzel şeyler var mesela geçen tulumlar aldım 50 liraydı yani uygun fiyatlı ürünler de var normal fiyatlı ürünler de var tarzı da güzel