Duygumut kendinizi ve bebeğinizi boşuna üzmeyin lütfen Allah yavrularımıza sağlık versin, ben 2 kere ikili test yaptırdım biri 2,5 a yakın diğerinde 3 e yakın ense kalınlığı çıktı buna rağmen kanla birlikte bakıldığında riskim düşük çıktı, 3e yakın çıktığında perinatolojiye yönlendirdiler, 14 haftalık detaylı taraması yapıldı oradaki doktorlarda ense kalınlığı bizim için normal dedi bence sizinki de gayet normal arkadaşlarımdan duyduğumda hep 1.9 gibi ama içiniz illa rahat etsin istiyorsanız yaptırın genetik testi, bana da yaptırın dediler ama sonuç ne olursa olsun kararımızı değiştirmicekti bu yüzden yapmaktan vazgeçtim Allah’a sığınıp dua ediyorum sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🥰