sedamom00 Kızlar henüz 7+1 haftalık hamileyim doktoruma hediye almak istiyorum ama şuan değil 13 14 haftalıkken filan 6 Aydır tedavi sürecinde beraberdik emek verdi çok seviyorum doktorumu sizce şimdi mi almalıyım yoksa doğum da mı 😊
minik_koala_ve_annesi sedamom00 bende dogumdan sonra kontrole gittigimde alacagim tesetturlu kadin doktor benimki ne alacagima karar veremedim bir turlu🤭
AylaSuna sedamom00 Bende araştırırken böyle birşey buldum fikir olsun 🥰 [https://www.hediyeiste.com/kisiye-ozel-lazer-kesim-3d-tasarim-kartal-top-led-aydinlatma-p14797](https://)
Boncukoyunu1 Doğumunuzu bu doktorunuzda düşünüyorsanız doğumdan sonra almanız daha mantıklı ☺ tesettürlüyse eşarp falan olabilir benim fikrimce
sedamom00 Boncukoyunu1 hep bu doktorumda devam edecem 😊değiştirmeyi düşünmüyorum erkek benim ki orta yaşlı dediğiniz gibi doğumdan sonra daha mantıklı
sedamom00 minik_koala_ve_annesi benim ki orta yaşlı çok memnunum eşarp alabilirsiniz hatıra olarak güzel olur 😊
minik_koala_ve_annesi sedamom00 dusundum aslinda canim sade renk takiyor genelde emin olamadim alip almama arasinda baska birsey mi alsam dedim onuda bulamadim😅