Bugün tam 29 hafta oldu bebeğim kontrole geldim belimde ve kasığımda ağrı vardı. Ultrasonda her şey çok güzel görünüyordu bebeğimde de bi sıkıntı yoktu rahim ağzımında kapalı olduğunu söyledi doktorum.Ağrılarım olduğu için nst yapıldı ve yatış verildi ağrılarımın sebebi doğum ağrısıymış tedaviye başlandı inşallah tedavi olumlu sonuç verir. İdrarımda da enfeksiyon çıktı.Benimki sorun yaşayan var mı