denizmoms Kızlar 37 hafta olmak üzereyiz. Halsizlik baş ağrısı ağırlık iyice arttı. Mide bulantısı geliyor ara ara. (Tansiyonum normal.) Bebek hareketleri değişti can acıtıyor artık. Sizler ne durumdasınız 35-36-37 haftalarda olanlar
Bet-53 denizmoms 36 haftalığım kendini nstye bile bağlattırmıyor tekme yumruk ne varsa 😂 mide bulantım var hafif çok ağırlaştım 2 adımda yoruluyorum yatarken zorlanıyorum kalkarken zorlanıyorum çişim 10 dakika da bir geliyo 😂😂😂
Rapunzelinanasi denizmoms 36+6 dayım. Bebek hareketleri gerçekten acıtıyor. İştahım kapandı ve kilo alımım durdu. Bulantı çok yok ama düzensiz kasılmalar var ☹️
motherofcats denizmoms 36+5 12 gün sonra inşallah doğumum. bende de aşırı halsizlik var hiçbir şey yapasım gelmiyor. bebekte hareketli değil anca minik minik kımıldanıyor arada ayağını dayıyor gerdiriyor. birde kasılmalarım çok arttı. sürekli karnım taş kesiliyor hareket etmek zorlaşıyor.
Sinemkarq 36+1 halsizlik hareketlerde yavaşlama gün ağrıları mide bulantısı sık sık idrara çıkma ne ararsan var öyle yorgun hissediyorum ki kendimi hiç birşey yapmaya halim yok
denizmoms Rapunzelinanasi yalancı kasılmalar bende de arttı ama düzensiz. Nstdeki ebe saatte 3-4 kez olursa gel dedi. Daha o kadar olmadı
denizmoms Aselmeva_ evet gece en az 3 kez uyanıp tuvalete gidiyorum yarım saat geri uyumakla uğraşıyorum
denizmoms motherofcats benim de sürekli ya ayağını dayıyor sivri bişey çıkıyor ya totosunu dayıyor kalıyor öyle 😄 bi taraftan da hoşuma gidiyor görünce gülesim geliyor
Rapunzelinanasi denizmoms benim de o kadar değil ama 38+3 de sezaryen olacağım zaten. O zamana kadar beklerse ne ala 😂
denizmoms Rapunzelinanasi ben nasıl doğurcağımı bile bilmiyorum daha 😄 haftayaki randevuda konuşcaz sanırım doktorumla
Aselmeva_ denizmoms Gerçekten hem güzel hem zor Hamilelik Heleki o sıcaklarda tukendim resmen 1 ekimde bakalım gün verecek hayırlısıyja gelsinler inşallah 🤲☺
Rapunzelinanasi Sinemkarq sağlıkla gelsin inşallah beklerler 💃🏻😂 denizmoms biz 34. Haftada belirlemiştik ya ben çok sabırsız olduğum için 🙈😂