Esramuratt Kızlar 13+1 iz bugün kontrolümüz vardı doktorumuz erkeğe benzettiğini söyledi bende o heyecanla civile koştum hevesimi alsın diye bir kaç birşey aldım eve gelince birde instagramdan nub teorisiyle bakan bayana sorayım dedim ki kesinlestirircem kendimce ama oda kıza benzettiğini söyledi tabiki kız erkek hiç farketmez önemli olan sağlığı ama insan merak ediyor iste böyle olan var mı varsa hangisi doğru cıktı ? 🙄
YeniAnne55 Esramuratt benziyo demis canim kesin bise solememis benim doktorda benziyo dedi ama 2 3hafta sonra tekrar gel ozaman kesin belli olur dedi degisen bise yok bende ama doktorun kesin bi bilgi vermemis
Elifn Esramuratt keşke acele etmeseydin canım bana da 12de erkek 14te kız dediler ama hala kesin değil🤷🏼♀️
findikkurdum17 Esramuratt 16.haftada yani iki gün önce %60 %70 kız dedi bagdaş kurup oturduğu için net göremiyorum dedi bende emin olamıyorum haftaya gidecem tekrar bu haftadan sonra degişir mi
findikkurdum17 Esramuratt en başından beri hep erkek dedim doktor %60 kız deyince ufak çaplı şok geçirdim şimdi kızım diye seviyorum ama eminde olamıyorum inşallah pazartesi yada salıya ögrenirim 😊
yyssmmnn Bende 13.haftada gttım 2 gun oncee üstten baktı kıZda olabılır erkekte dedı haftaya gel dedi bn cok ısrar ettım çünkü o doktra sırf cinsiyet için gtmıstım tabıkıde farketmez sadece merak ısrarımla alttan baktı ters bı sekılde uyuyordu .:( uyandıramadık kıza benzıyor sedı önumuZdekı hafta gıdicem tekrar
Esramuratt yyssmmnn nolur hemen gosteriverseler demi bu bebeler bizi parmağında oynatıyor simdiden valla 😊
yyssmmnn Esramuratt aynen canım benmkı babasına çekmıs inat ıkıtane cıkolata yemıstım harbukı ıyumasın dıyee şaka gıbı uyuyordu dalga gecer gıbı doktr dürttü ama uyanmadı 😂
Glcdmrdmr Esramuratt Bende gönderdim Instada o sayfaya bana kıza benzettim kuzum dedi ama Doktor %80 erkek demişti 14+5 Haftalıkti sonra 18. Haftada tekrar kontrole gitmiştim Doktor Yine Erkek dedi
Esramuratt Glcdmrdmr Anladım nub teorisi yanıltmaz filan diye şeyler paylaşmış da bende acaba dedim ama demekki yanılabiliyormuş biz biraz daha buyuyelim en iyisi oyle kesinleselim insallah :)
yyssmmnn Esramuratt doktor 10 gun snra gel dedı ama bn okadar bekleyemıcem gdcem bu hafta persembe cuma ☺️