biokadin Merhabaa. 27+4 olduk. Çok iyi gidiyoruz çok şükür ama bazen ağırlaştığımı hissediyorum. Bebeğimin hareketleri çok iyi maşallah büyüdüğünü doktora gitmesemde ordan anlıyorum annelik hissi galiba ☺️ bebeğin hiç bir eksiği kalmadı desem yeri anneanne babaanne sağolsun haberim bile olmadan ne bulurlarsa alıyolar. Bir tek ufak bir gardolabı alıcam bebek için. Ama benim hiç bişeyim yok kendime almadım daha bişey 😂☺️ Tahmini doğum tarihimiz 19 aralık ama bana sanki aralık başında olacak gibi geliyor neden bilmem 🥲 Gün içinde iyiyim ama akşam yemeğini yedikten sonra kabıma sığamıyor gibi hissediyorum şişkinlik oluyor. Böyle böyle günleri deviriyoruz. Kasım ayında bi kürtajım oldu, ondan iki ay sonrada kimyasalım oldu. Sonra hiç daha regl olmadan bunu öğrendim sürpriz yumurta biraz. Bi sıkıntı yok ama bi doğduğu günü görseydim 🤍