Blossom00 Kızlaaar özeldeki doktor bana 13. Haftada yüzde 90 kız dedi bugün 16 haftalıkken devlete gittim çıkıntı göremedim kıza benziyor dedi🥰 Artık değişme ihtimali var mı😄 prensesim diye sevcem ona göre😄
Silay35 Blossom00 13’te bi Dr yüzde 90 erkek dedi bana da bi şeyler gösterdi pipiye benziyordu. 16’da kendi doktorum(onun usg cihazı daha iyi 4 boyutlu falan) kesin kız dedi. İlk çocuğumu da 13’te net söylemişti aynı Dr. Neyse ben deli gibi sevindim tabi. Oğlum var bi de kızım olacak inşaallah ☺️
Kestanegulsah Biz 32 haftalık olduk hala inanamıyorum 😁 detaylıda kızçem olacağı netleşti doktorumda kız diyor her gittiğimde soruyorum 😁 oğlum var kızı çok istedim rabbim nasip etti şimdide inanamıyorum 🙈😁😁😁
Kestanegulsah Silay35 rabbim sağ sağlim ayıpsız kusursuz kucağımıza almayıda nasip etsin inşaAllah 🤲🏼