Kızlar dün bel ağrısı çok yaşadım bugün de gören herkes göbeğin düşmeye başlamış kanala yerleşiyor tepede durmuyor dedi bende farkettim biraz aşağı indiğini ama erken mi acaba daha düşmesi için bilemedim 😑 Cumartesi çatı muayenesi olacağım doktor çatın normale müsait mi değil mi diye bakalım dedi bende bu hafta içinde sezeryana karar kıldım normal yapamam diye düşünüyorum biraz korkularım oldu aklıma da takılan soru şey oldu acaba açılmam olduysa sezeryan olabilir miyim yoksa açılma olunca normal mi olmak zorunda öyle bir şey var mı pek bilgim yok doktoruma da soracağım da iki gün var daha çok merak ettiğim için size sormak istedim