Az önce de nst mi sormuştum sancı var mı diye. Yazılanlar gibi sancı yok. Doktorum artik haftan geldi sayılır olduğu için muayeneyi yapmak istedi. Hiç korkulacak bir şey değil 5 saniye falan sürdü. Şükür catım müsait. Açılma yok. Bugün ve yarın lekeleme olabilir ama diğer gün gelirse başka o nişan dır dedi. 40+5 e kadar bekleyeceğiz en fazla 🐣