Selinsahinnn Kızlar 27+3 teyiz kasık ve belimde ağrı var 2 gündür bu zamana kadar hiç yaşamadım normal mi benimle aynı haftada olan bu şekilde ağrısı olan var mı
NurrrH Selinsahinnn 29 haftalığım. 26 haftadan beri bel ağrısından ağlıyorum.. otursam kalkamıyorum, kalksam oturamıyorum. magnezyum vs kullanıyorum ama fayda etmiyor. Doktorum normal karşılıyor.
KeremikoBayky Selinsahinnn ben 22+3üm şiddetli bel ağrım nedeniyle doktoruma gittim ultrasonda bebeğin duruşunun ters olduğunu bunun doğuma yaklaşınca düzeleceğini ama bu dönem bel ve kasık ağrısına sebep olacağını söyledi
Selinsahinnn NurrrH bende magnezyuma başladım ama afedersin ishal yaptı bırakmak zorunda kaldım. Acaba aralıklı olarak almaya devam etsem mi 🧐 en kısa zamanda geçer umarım seninki de 🙏🏻
Celiktss Selinsahinnn magnezyum önemli tatlım ya. Kafaya göre bırakma bence. Doktoruna bi danış. Belki suya katılan toz şase va başka formunu verir
O1gencanne Selinsahinnn ishal bence hava değişiminden olmuşsunzdur bende oldm magnezyuma bağlamıyorum.uzun zamandır kullanıyorum cnku.ayaklarınz bıraz ususe hamıleyken kapıyorsn şifayı malesef.
Selinsahinnn KeremikoBayky umarım sağlıklı bir şekilde gelir tüm bunları minik yavrularımızı kucağımıza alınca unutacağız eminin 🥰