NurM1 Arkadaşlar 32-33 de baş aşağıydı şuan 34 deyim baş yukarı oldu döner mi tekrar benim gibi yaşayan varmı
Biroglanannesiii NurM1 Baş yukarı döndü makat geliş olarak sezaryene alındım asla doğum pozisyonuna geçmedi hafta ilerlediği için de dönme olmadı
Duruuulina NurM1 31 de bas aşığıydı 33 te bas yukarı çıkmış 35 te kontrolüm vardı tekrar bas aşağı dönmüş carasamba 36+4 te tekrar kontrolüm var bakalım hala aynı mı
Esleminannesi02 Benim 35 .haftada makat gelişi duruyordu bugün gittim Dr. 37+4haftaligiz baş geliş duruyor hatta doğum pozisyonu almış yani seninki döner merak etme daha vaktin var