Makat gelişli bebek olduğu için 38+5e doktorum ile sezaryen planlamıştık, 37+4 gecesi 4de suyumun gelmesi ile hemen acile koştuk. Önce muayene de 1 cm açıklık çıktı nst bağlandı saat 11 buçuğa kadar sancı odasına aldılar suyumun iyice bitmesi ile birlikte hem sancılarım hemde açıklığım artıyordu. En son 4 cm olduğunda, hemşire bunu takalım doğuma gideceksin diyerek sonda ile birlikte geldi. Daha sonra beni sedyeye alarak ameliyathane odasına götürdüler, ameliyat yatağına yatırıp önce tansiyon vs bakıldı serum takıldı beni yatağa oturttular önümde biri omuzlarımı tutuyor bana anestezi için pozisyon verdiriyordu. O sırada anestezi uzmanı önce belime bir iğne yaptı ben uyuşacağımı beklerken tekrar pozisyon aldırıp bu kez üste yapıyorum hiç korkma dedi ben iğneyi yaptıktan hemen sonra basenlerinden ayak parmak uçlarına sıcaklık gelicek gelince söyle dedi, iğne hiç korkulacak gibi değil normalde sürekli doğum hikayesi okur kendi kendime korkardım inanın basenden iğne yaptırmak daha can acıtıcı iğne yapıldıktan sonra dediği gibi basenden parmak uçlarıma hemen sıcaklık geldi beni yatırdılar ufak bir iğne ile uyuşukluk yerlerimi kontrol ettiler hissettiğim yerde söyledim ameliyata hazırdım artık. Hemen önüme bir bariyer üzerine yeşil çarşaf örtüldükten sonra bende başımı sola doğru cevirdim. Kesiyi kesi aleti kesinlikle duymadım ama çıkartırlarken bebeği çekiştirdiklerini hissettim en son bacaklarının çıktığını hissettiğim o sırada doktorum poposuna vurarak hadi ağla bakalım azıcık dedi o sırada tiz bir ses bebeğim doğmuştu fotoğraf rica ettim doktorum ile bebeğimi çektiler :) plasentaydı sanırım büyük bir parçanın çıkartıldığını hissettim ama dediğim gibi ağrı acı yok. Dikiş başladı, dikişte ise iğne ipi dikim yapıldığını hissediyorsunuz yine aynı şekilde ağrı acı yok biraz uzun sürünce sordum sıkılmış vede üşümüştüm hemde biran önce bebeğimi görmek istiyordum şuan cilt altı dikiyoruz az kaldı en son cilt lazer dikim yapıp bitireceğiz dediler. Bittikten hemen sonra beni başka bir sedyeye alıp dinlenme odasına aldılar 20 dk orada sıcak battaniye çarşaf örtüler üşümem geçmişti. Daha sonra yoğun bakıma alındım bebeğim geldi ve emzirmeye başladım onu çok güzel bir duyguydu 🥰 3 saat sonra servise alındık o sırada uyuşukluğum baya geçmişti. Tabi 4 5 saat sonra ağrılarım başladı ilk gecem zordu ağrı kesici verdiler. Dün çıktık bugün bebeğimiz ile evimizdeyiz ameliyat dikiş yerlerim acıyor normal olarak biraz yatıp kalkarken zorlanıyorum ama bebeğim için değer 🥰 biliyorum bir kaç güne onlarda geçicek. Çok korkan biri olarak söylüyorum hiç korkmayın kızlar spinal öneririm hepinize sağlıklı doğumlar diliyorum