Merhaba arkadaşlar geçen yıl metabolik rahatsızlıktan dolayı çocuğumuzu kaybettik 3 gün yaşadı şimdi 24 haftalık gebeyim ve detaylı ultrasyona girdim safra kesesinin gözükmediği söylendi Çapa araştırmada ve sıvı alınacağı söylendi Anne Karnında bir tedavisi Olmadığı İçin bunu Yaptırmayacağımı söyledim Bu tarz gebelikler geçirenlerden bilgi almak istiyorum Rabbim Kimseye evladıyla sınamasın inşallah 🙏