Kızlar bugün kontrolüm vardı, tam 35 hafta bitti ve çok şükür benim ağırlaşmam dışında bi sorun yok. Doktorum sezeryan gününü 18 Ekime verdi, o gün 38+4 oluyorum bakalım minikler bekleyecekler mi🤷🏻♀️ Onlar beklese de ben nasıl 3 hafta daha taşıyacam hiç bilmiyorum şimdi bile o kadar zor ki, Allah hepimizin yardımcısı olsun🤲🏻