fatmaa37demi5 sancı 0 gelesi yok annesi 😅 ama her an hersey olabilir ben 34+6 günlükken gittim nst de sancı felan çıkmadı hatta bayramda nigdeye gidecektik doktorum şükür sancın felan çıkmamış gidebilirsin nigdeye dedi. Ertesi günü 55 60 buldu sancım 1 gece hastanede kaldım neyin nolacağı hiç belli olmuyor