Kızlar reglime 6 gün var cesaret edip erken test alamıyorum.dün ve bugün arada karnıma ağrılar girip geçiyor ama bugün göbek deliğimin 5 cm fln altı mutfak tezgahına deyince acıdı snra elimle baktım sol tarafıma yakın elimle biraz bastırıncada hafif acıma oluyo.hamilelik olabilir mi sizce yaşayan oldu mu? İki gecedir de erken uyuyorum sabah 4-5 gibi uyanıyorum.