Rozaanne sana kalmis bence. Kimi uzmanlar oneriyor kimi uzmanlar onermiyor. Ben ilk ogluma verdim almadi bende israr etmedim bunun zararini gormedim. Ablam ogluna verdi, cocugu emzikten ayiramadık, 3 yasinda sanirim unutturdu ayirdi vermedi, cocuk suan 5.5 yasinda kardesinin emzigini istiyor ve travma kaldi cocukta 😬 benim oglumun hic oyle bir skntisi olmadi. Ikinci bebegime de emzik bile almadim zaten o alsada ben vermeyecegim.