beyzzsenturkk ben hamileliğimin ilk başından beri mide yanması çekiyorum şuan 31+2 deyim hala midem hassas. Yamalar yüzünden gecelerce uykusuz kaldım yemek yiyemedim. Ve herkese sordum her şeyi denedim, süt sakız maden suyu yeşil elma neler neler. Sinirden ağlıyodum. Gaviscon ve rennienin bile kesmediği zamanlar oldu. Zamanla geçiyor ancak bilip sabretmek lazım. Ben yemeklerimi daha az salçayla yaptım ve aç kalmamaya çalışıyorum aç kalınca yine hemen yanıyor. Mideni çok şişirme aynı zamanda. Allah kolaylık versin 🤲🏻