Meresss Twinmommm birazdaha bekle istersen canım 40 ları bi çıksın öle yatır onlara ne kadarlık doğdunuz
Deletedmom_8 Twinmommm doğumdan itibaren rahatlıkla kullanılabilir diye biliyorum. Bende de otomatik olanlar var. Doğunca hemen yatırmaya başlarım diye düşünüyorum.
Twinmommm Meresss Deletedmom_8 35+3 te doğdular canım 😇 Bir aylık olunca yatırmaya başladım bende ama öyle bi 5 dk falan oturma kısmı olduğu için omurgaları için uzun süre iyi değil diye biliyorum birde öğrendim ki 3 kilodan önce de konulmasa iyi olurmuş
Deletedmom_8 Twinmommm aaa onu bilmiyordum 🫠 internete baktığım zaman ve alırken sorduğum da yenidoğan döneminden itibaren yatabilir demişlerdi. Bende yoyko var. O sizinkine göre biraz daha yatak gibi. Belki o yüzden öyle demiş olabilirler.
Twinmommm ecenaz891 anladım canım bende uzun süre tutmuyorum 5-10 dk en fazla , uyursada dalınca hemen yerine yatırıyorum