Kizlar ben 22 haftalik gebeyim. 19 haftalikken tekmeleri hissetmeye basladim. Tekmeleri gunde 1 2 defa hissediyorum ama ben daha cok sanki hava kabarcigi olur pıtır pıtır patlar oyle hisler hissediyorum. Hirkirdiginda oyle hissedersun demislerdi. Bilemiyorum cocugum ya deli gibi hickiriyor ya da ya cok cok hareketli sizde nasil oluyor veya oluyordu. Siz nasil yorumlarsiniz