mor_menekse Kizar bugün doktora gittim bebeğimin kilosu 1621 çıktı doktor iri bebek olacak dedi ama bı sıkıntı yok çok şükür . Sizin 30 haftalarda bebek kilosu neydi
mor_menekse Elibo aramızda 120 Gr varmış. Doktor gayet normal dedi ama insan yinede merak ediyor saol 🌸
Rbagnc Biz 28+3 deyiz ve bebeğimin kilosu 1200 gr doktorumuz gayet iyi kilo almış dedi maşallah bebişlerimize sağlıklı olsunlar da
mor_menekse izobellaaa-_- böyle olunca 2 hafta önde oluyor galiba bana öyle dedi ama kötü birşey değil dedi 2 hafta normal kabul ediliyormuş . Bide doğum pozisyonu almış Bebek dönmez insalalh bidaha yukarı. Kilosu fazla olursa normal doğum zor mu oluyor acaba
Kedilitazeanne1 mor_menekse 15gün önde gelişimi normal dedi sadece iri dedi. Oda genetik zaten babasindan dolayı 🤷
izobellaaa-_- mor_menekse benim doktorum hiçççç demiyor önde yada geri de diye 🤦🏻♀️ İri bebek kendini daha iyi itiyormış ayrıca 3 tane doğum yapan yengemin bebekleri hep iriydi doğumu 13 dk sürmüş 🥹😀😀
mor_menekse izobellaaa-_- ay çok sevindim çok rahatlattin beni saol canım 🌸😘bizimde dogumumuz kolay olur inşallah 🤲
Mavisperi mor_menekse bizim ki 30. Hafta 2 kiloydum hangisi daha iri hangi doktora inanmalıyız yeminle kafam karışıyor böyle duyunca ya
mor_menekse Mavisperi değişiyor demek ki canım 2 hafta önde gidebilirmis kilosu normal yani. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲