Merveee277
Ben de 6+3 teyim bulantım var ama istifra etmiyorum. Mutfağım sanki çok kötü kokuyo gibi geliyo eşim istisnasız hergün temizliyor ama yinede burnuma kokuyo yemek yapamıyorum yiyemiyorumda. Beni de haftay çağırdı bence zamanında git neyi bekletiyosunki. Zaten 10 gün geçmediği için giriş ücretide vermiceksin muhtemelen gidince bir şey kaybetmezsin bence