Bende sinüzit vardi hem de çok fena düzeydedir sürekli baş ağrısı çekiyordum. İbrahim Saracoglunun papatya kürü var onu yaptım çok çok iyi geldi sinüslerim tertemiz oldu. Hatta sonrasında doktora gittiğimde sinüzit var bende dedim. Baktı kim sana söyledi bunu tertemiz sinüslerin dedi. Bence bi deneyin hiç zararı yok ve yapımı cok kolay. Tek ihtiyacınız kurumuş dağ papatyasi, su ve havlu. Geçmiş olsun