34+5 im biraz sancı çıktı doktorum ilaç başladı kullanan var mı
Cns15 Günde dört kere içiyorum
Cns15 ben kullanmıştım cnm doğuma kadr ıyı bı ılac
Cns15 bende kullanıyorum 36+4’üm yarın kontrol var
Ben de 25 haftalığım kasılma larm var,bana da verdi günde 3 defa