Elaeyl ben tatlıya çok düşkün bir insanımdır, benim için de çok zorlayıcı geçiyor, sizi anlıyorum, şeker ölçüm cihazı ile takip ederek bazı denemeler yaptım ben, kahvaltıda yarım simit yedim mesela, 1 saat sonra şekeri ölçüp kontrol ettin 100 lerde çıktı, ara ara simit yemeye devam ettim, çünkü sınır 140 ama doktorum 126 yi aşma demişti, bir kere normal bir akşam yemeğinin hemen üstüne tatlı yedim şeker 134 çıktı, o yüzden tatlı yiyeceksen hem az porsiyon az şekerli bir tatlı seçiyorum hem de ara öğünde yemeyi tercih ediyorum, o zaman şeker gene 100 lerde çıktı, böyle ölçüm cihazı ile takip ederek devam ediyorum, siz de deneyebilirsiniz