Ben 36+4 belimden karnımda bir sancı var böyle kasılma mı desem yani garip bir ağrı geçmedi bu ağrı doktora yazdım olabilir böyle ağrılar dinlenince geçiyorsa sorun yok dedi ama 15 dkdır belimle birlikte kasığımda bir ağrı sancı var anlamadım doğum başlayınca bebek hareketi durur diyenler var sancılar kesik kesik olur diyenler var ben çözemedim şimdi yardımcı olabilir misiniz lütfen 🥺🥺🥺🤲🏻🤲🏻🤲🏻 tam nasıl oluyor bu yaşadığım sancı yalancı mi ve bebeğimde solda ağrıyan kısım da sol