dogamoms Kızlar vakit hiç geçmiyo sanki ya 25 haftalık olduk şükür ama sağlıkla biran önce doğsun istiyo insan hele alışveriş yaptıkça aldıklarımıza baktıkça insan heves ediyo galiba :(
Muhasebeci dogamoms Canlar şimdiden vakit geçmiyor demeyin asıl vakit 30 şu haftalardan sonra geçmiyor 😔😔😔
Kubrabrnc Canim biz 38+5 gunluk olduk. Nasipse sali gunu dogumum olacak. Inan su koca 9 ay gecti de son gunler gecmek bilmiyor . 😍
dogamoms Kubrabrnc bende biran önce hayırlısı ile o günlere gelmek istiyorm artık :) Allah hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin