Ozgetkn Çatımın dar olup kansız olduğumu söylediler doğumuma 2 hafta var fakat sezeryana almak istiyorlar ben normal doğum istiyorum sizce napmalıyım
Zuzuu86 Ozgetkn benım de sezeryan olma sebebim çatı darlığı olamazsın canım normal maalesef..bende çok istedim ama maalesef ıkınız ıcınde nasıl iyiyse öyle olsun inşallah 🙏🏻
Kleopatra- Ozgetkn Normal doğum diye tutturup bebeğini tehlikeye sokan çok kişi var. Riske atmayın, doktorunuzu dinleyin. Bebeğin sağlığı daha önemli sonuç olarak.