-_Esra_- mama daha koyu kıvamlı olduğu için daha uzun tok kalıyordur. Bence doğuyordur sütünüzle de ilk zamanlar sık emmesi iyi değil mi hem sütünüzde artar mamaya bence pek yüklenmeyin. Mama kan şekerini birden yükseltir uyku yapar oda. Sütten devam edin olabildiğince bezlerini takip edin yetip yetmediğini anlarsınız çişini çok yapıyorsa