Cagla-polat1 Kızlar 33 haftalık hamileyim covid olmusum nefes alamıyorum covid olup neler yaptınız acaba
benkosarim Cagla-polat1 tavuk suyuna çorba içtim bol bol c vitamini aldım evi havalandırdım çamaşır suyuyla her yeri sildim yatak yastık yorgan ne var ne yok her şeyi yıkadım meyve yedim bol bol ceviz badem tükettim bulabilirseniz nane limon falan kaynatın nefesinizi açacak böyle sıcak duşlar çok iyi geliyor suyum bayağı biraz sıcak olması lazım
Dark Cagla-polat1 nefes almama durumu varsa mutlaka bir gidip görünün enfeksiyon ciğerlere iniyor hava falan veriyorlar. Oksijen seviyesi önemli
Newmom93 Cagla-polat1 bol bol tavuk suyuna kemik suyuna çorba içmiştim. Günde 1 bardak ıhlamur içmiştim ballı limonlu ılık su içmiştim bide ballı süt. Doktor bana ateşin 38i geçmesin dedi öksürük nefes darlığı olursa acile git dedi bide sadece parol içebilirsin dedi bunlara dikkat ettim. 10 günde toparlamıştım
Bilge-96 Cagla-polat1 ben 9 haftalıkken olmuştum ama sizinki daha ileri. Hem bebeğin ihtiyaçları hem de basınç uygulaması nedeniyle nefes darlığı vs normal ama çok sıkışırsanız mutlaka hastaneye başvurun. Onun dışında bol sıvı ve duş ile ayağa kalktım ben. Günde 2-3 kere de parol aldım ağrılarım geçmedi başka türlü
Sedaaa_ Limonlu su içtim, bal zencefil limon çay olarak ictim zaten extra birşey yapamıyorsun parol kullanmak dışında ama bol bol su iç bn sadece bunları yapabildim
ysfysr Kesinlikle tavuk suyuna çorba tavsiyemdir.Bol sarımsak sirke ve limonu sıkın biraz da karabiber.. sıcak sıcak için farkı hissedersiniz. Terlemeyle rahatlık geliyor.Öksürük için de keçiboynuzu çayı içmiştim ben.
benkosarim Cagla-polat1 yani ben tam olarak böyle rahat nefes almak kendimi daha iyi hissetmek anlamında 20 gün dedim yoksa 10 gün sonra da dönüyor negatifi