Anonim11 8 haftalık olduk 1 ay sonraya randevu verdi doktorumuz. Daha 10 gün bile geçmedi sabırsızım sizde de öyle mi abartıyor muyum sürekli kalp atışını duymak istiyorum diğer türlü acaba ne yapıyor bişey oldu mu diye endişeleniyorum..
elif233233 Anonim11 hahah ilk gebeligimde bende öyleydim. Şimdi gec geç gidiyorum 😁 kizim 10 aylıkken gebe kaldım
myangelson Anonim11 bir sıkıntı bir sorun olmadığı sürece genelde 3-4 haftada bir görüyorlar bana da hep öyle dedi doktor bir sorun oldugunda gel diyordu
meleklerin_annesii Anonim11 birdahaki randevum 1 ay sonraydı , gitttiğimde büyümüş görmek için 1 buçuk ay sonra görmeye gitcem 😂😂😂
Evinamin031120 Gayet normal canım biz o haftalardayken eşim haftada bir bizi doktora götürüyordu bebeği görcem diye 😂
Anonymousmom Anonim11 haftada 1 çağırıyordu doktor bizi görüyordum devamlı. Özledikçe gidin çok güzel o zamanlar
Kader1234 Fazla ultrasona maruz kalmaması için normal şartlarda ayda bir gitmek daha doğru öyle düşünün 😊
Anonim11 Kader1234 Tabi orası öyle ama o kadar çok şeylere şahit oldum ki şu kalp olayı cidden insanı korkutuyor acaba bişey oldu mu diye endişeleniyor insan
Kader1234 Anonim11 haklısınız tamamen annelik içgüdüsu ile ilgili 🥰 hareketlerini hissetmeye başlayinca biraz daha rahatlarsiniz ♥️