Brlbby Kızlar merhaba, ayın 14’ünde çatlama iğnesi oldum. Bugün sabahtan beri çok fazla bir bel ağrısı yaşıyorum. İğneden kaynaklı mı yoksa eklem ağrısı mı bilemedim. Bu durumu yaşayan olduysa bilgilendirirse sevinirim. 🙏
Brlbby Lazistan Yok aşılama değil yumurta takibi yapıldı sonra iğne oldum. Ama bugün baya bel ağrım sadece belim ağrıyor.
Brlbby Lazistan amin inşallah canım en kısa zamanda nasip olsun inşallah 🙏 erken diye vermek istemiyorum.
Ask12 Brlbby naptınız acaba benim testim negatifleşti bel ağrılarım ve göğüs ucu hassasiyeti geri geldi sizde durumlar nasıl
Brlbby Ask12 Dün negatifti test yaptım. Olsa çıkardı galiba, sadece bel ağrım var iğnenin etkisi diye düşünüyorum.