Yildizayz Yildizayz gördüğüm kadarıyla erkek bebislerimiz daha fazlaymış🤗💙 rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin güzel annelerim doğumu yakın olan annelerim rabbim bı avazda kurtarsın sizi 🙏🌹😘
O1gencanne Erkek senesıydı bu sene.doğuranlar doğumu yakın olanlar genelde erkek.hıc kız yok değil ama cogu erkek🤭💜
O1gencanne Evinamin031120 benım arkadasm doğum yaptı erkek.bı kaç arkdsm daha hamıle doğumu yakın onlarda erkek.☺️☺️ Benımkıde erkek😅