BBiricik Ben şeker yüklemesini devlette yaptırdım sonucu kendisine gösterdim aynı şekilde kan tahlillerini de aile hekiminde yaptırdım sonuç çıkınca Burçak hanıma gösterdim Ama ikili ve üçlü testler için nasıl oluyor bilmiyorum kendi muayenehanesinde de kan falan alınıyor o testler yapılıyor diye biliyorum ben kendim ikili ve üçlü yaptırmadım o yüzden bilgim yok ☺️gisbir de doğum 12.000 şifa da 10.000 TL