Kızlar merhaba. Bu ikinci hamileliğim. Kızıma hamileyken toplamda 10 kilo alarak doğuma gitmiştim. Şimdi oğluma hamileyim, 53 ile hamile kaldım. 16 haftaya kadar bulantım olduğu için iştahsızlık vardı ve şu an 26+5 haftadayız. 54-55 arası gidip geliyorum. İki hafta önce son kontrolde doktor bebek bir hafta geriden dedi, hiç kilo almamışsın görmek istediğimiz bu değil dedi. Hiç beslenmiyo musun dedi. Biraz canım sıkıldı. Bunu dediğinden beri hala kilo almadım. Normal üç öğün yiyorum öyle aman aman iştahım yok, sıcaklarda hiç iştahım yoktu zaten. Kilo almamış olmak sorun mu? Kafama takıyorum ve strese giriyorum. Bence bulantı dönemimde kilo verdim sonra tekrar aldım, hiç tartilmadigim için o süreçteki kilomu bilmiyorum.
Kilo almayıp sağlıklı bir gebelik süreci geçiren var mı?