Meresss E1619 25+2 yiz bizde ayağa kalkınca kasıklardan vajinaya vuran sancıdan yüruyemiyorum 3 4 gündür bilemedim napcamı afedersiniz makat tarfına kadr vuruyo sancı gaz sancı galiba üşüttüm diyorum ama umarım öledir
Ysmn5836 E1619 görürsün canım bende hep aynı şeyi söylerdim şimdi 35 haftayı doldura bilsem diyorum🤭🤭🤭
E1619 Asl-07 ben yatıyorum sürekli doktorum yat dedi sende öyle yap özel ihtiyaçtan başka kalkmıyorum
E1619 Asl-07 haklısın canım senin daha zor geçiyordur benim ilk gebeliğim daha doğrusu ilk gebeliğimde kaybettim bebeğimi ikinci gebeliğim yani
Ozgul45 Meresss bende 30 +4 günlük ikizlere hamileyim bendede böyle şikayetler vardı idrar yolu enfeksiyonu varmış