AdaKaranfili Kızlar yerlesme kanamasinin cinsiyyetle alakasi yok.ama bilmek isterdim.yerlesme kanamasi yaşayanlar bebeklerinizin cinsiyeti nedir.?
Ozlemzmr_7 Kesinlikle bilen varsa bana da söylesin yerleşme kanamasını çok yaşadım ilk aylarda çocuğum göstermiyo cinsiyetini şuan 😂😂 keşke öyle bi tespit olsa
AdaKaranfili Ozlemzmr_7 diğer gebeliklerimde yaşamadım boyle bisey bende. Bir kızım var minik.simdi yine hamileyim yeni.yerlesme kanamasi yaşadım.merak ettim açıkcasi. Çok şükür Rabbime kız evladim var.cinsiyyet ayrımcılığı asla yapmiyorum.sadece merak😊💕