Hanımlar öncelikle merhaba. Her zaman okurken allahım bende acaba bir gün kendi hikayemi yazacakmıyım derdim. Şimdi minnoşum yanımda uyuyor bende bunları yazıyorum 🥰😍 neyse hikayeye geçelim. Pazartesi günü normal rutin kontrolum vardı sabah erkenden kalktım gittim erkenden nst girdim biraz kötü çıktı doktorum görünce de iç açıcı değil bebeğe bir bakalım dedi. Bebeğe baktığımız da da bizim ufaklık 36 haftasından sonra hiç kilo almamış ve kan akışı aşırı yavaşlamış benden ona giden. Alttan muayeneni yapalım seni yatıralım dedi doktorum alttan baktıktan sonra 2.5 cm açılmam vardı hemen doğum haneye gidip sancı odasına girdim 10 dakika 4 cm olmuştu ama bebeğin kalbi sürekli azalıyordu doktor daha da hızlandırmamız lazım dedi suni sancı taktılar. Suni sancıyı takar takmaz 10 dk içinde malasef ki bebeğin kalbi 50lere 40lara düştü apar topar 5dk içinde etrafımda bir sürü ebe hemşire ameliyat için hazırlayıp ameliyata aldılar. 10 dk içinde minik kuşum bir ağlama ile dünyaya geldi. Şöyle söyleyeyim ben aşırı korkuyordum sezeryandan ama asla anlatılan gibi değil öncelikle kendinize güvenin spinal yapıldı önce asla ne iğneyi hissettim ne bir acı vurulurken bile derin nefes al demeseler anlamazdım muhtelemen. Ben asla ayağa kalkamam diyordum sadece 1 kere ebe yardım etti gerisinde hep tek kalktım yattım. Eğer bebeğinizin size ihtiyacı olduğuna ve biran önce ayaklanmanız gerektiğine inanırsanız Allah öyle bir güç veriyor ki. Allah herkese kolay doğum nasip etsin. Korktık ama sonucu çok güzel oldu şükür. Bir maşallahınızı alırız 🥰 sormak istediğiniz bişey varsa seve seve cevaplarım ❤️❤️