Daha yolun çoook başındasın bence hamileliğinin tadını çıkar ☺️Bebek nasıl geleceğine kendi karar veriyo benim tercihim hep normalden yana olmuştu ama son dakika mecbur sezaryene döndük kızım öyle gelmek istedi. Doğumumda sonrasıda çok güzel geçti bazen iyiki sezaryen olmuşum diyorum 😃