Merhaba kızlar. Başlıktada gördüğünüz gibi bu hastanede doğum yaptım. Üstelik 37. Haftada giriş yaptım şehir değişikliği sebebiyle. Başta endiselerim vardı nasıl olur olmaz diye ama çok şükür herşey istediğim gibi ilerledi.. nst sırasını bile özledim desem yeridir :D doğuma giren tüm ebeler çok ilgili ve bir o kadar da candandi..41. haftada kendi sancım yoktu suni sancı verildi..verildikten sonra 2 3 saat içinde doğumum gerçekleşti..burada doğum yapacak olanlara şimdiden kolaylıklar dilerim rabbim yardımcınız olsun ❤️❤️