Irmakelizim06 0619 orda suriyeliler çok fazla canm doğm sonrası odada 6 kişi kalıyolar sıkıntılı geçen sene çocuk çaldılar doğumhaneden tövbeliyiz oraya
Irmakelizim06 Maviii bende oraya gidiyorumda çok tecrübesizler doktorlar doğumada öğrenci sokcaklar diye korkuyorum hastalar kobay onlar için
Maviii Irmakelizim06 devlet hastanesi ama öğrenci muhakkak girecek, imkanın varsa özel profesöre gidebilirsin :)