Leyla45 Merhaba hanımlar dün kontrolüm vardı gittim 5 hafta 2 günlük dedi doktorum ama kayda 6 hafta 2 günlük girdi neden acaba doktora da soramadım bu durumu yaşayan oldu mu lütfen bana da yardımcı olur musunuz
arirangg Leyla45 son adetinin tarihine göre girmiştir. Daha sonra bebek o tarihi yakalıyor, güzel gelişiyor
Alimm-5 Adet tarihinle alakalıdır canım benimde öyle olmuştu bebeğin gelişimine göre daha sonra tarihimi değiştirdiler
Alimm-5 Leyla45 Evet canım bazen geriden yada önden giden bebeklerde gelişiminin uyumluğu olduğu haftaya göre tarih değiştiriyorlar