Adacan Zeynoom hızlıresimyukle.com a gir resmi yükle form için yazan linki kopyala yorum bölümüne yapistir
Ozlemzmr_7 Bende de kana geç geçmişti kanda bi hormonun yükselme seviyesi varmış o seviyeye geldiğinde kanda belli oluyormuş biraz daha bekle inşallah güzel sonuçla karşılaşırsın 🌸
Meed Zeynoom bence bu yanlış olmamalı baya baya belli kan hangi gün verdin testi hangi gün yaptın son adetine kaç gün var yada geçikti mi canım tekrar bir tane test yaparmısın
Zemheri38 Zeynoom hayırlı olsun inşallah doktorlar 10 nun altı değeri negatif sayıyorlar ama 3.9 yükseliyor testi tekrarlayın 4 gün sonra kan verin
sacmalamakizim Zeynoom Kuruma çizgisi gibide durmuyor ama 🧐 kan da neden negatif ki adetiniz gecikti mi
Meed Zeynoom normalde 5 üzeri gebeliğin başlangıcı demek ama bende birşey olmayınca 0, çıkıyordu yada 1, çıkıyordu biraz olsn yükselmiş ümit var birtane daha test yapsama çooook merak ettm 🥹