Kızlar bugün gecikmemin 7. günü. Dün bu testi yapmıştım çıkmamıştı çizgi, bir arkadaşım fazla damlatmışsın dedi. Bu yüzden çıkmamış olabilir mi ? Yoksa fazla damlatsam da çıkar mıydı? Geç döllenme gibi bir ihtimalde yok son ilişki 17 gün önce oldu, olduktan 4 gün sonra bile döllense üstünden 13 gün geçmiş oluyor. Kafam çok karıştı. Kan testi idrarda çıkmadan vermek istemiyorum. Zaten acilde bakmıyorlar sağlık ocağında randevu yok rica ettim bakamayız dediler. Özel hastanelere sordum 300 liradan aşağı beta bakmıyorlar yaşadığım yerde. Testte de çıkmıyor regl de gelmiyor.. Çaresiz bekliyorum resmen. Bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim
