ozgesel1seyler Ahalii nasil heyecanliyim anlatamam. Ilk kez boyle bir post aciyorum ama o kadar baska birsey yasiyorumki ne universiteyi kazandigimda nede evlendigimde yasadigim heyecanlar bir hicmis aslinda =) insallah evladimin cinsiyetini ogrenecegim 4 bucukta randevum var. Su zamana kadar hep ne olursa olsun saglikli olsun dedik. Ama insallah bugun gosterir kendini 16. Hafta bitecek bizimki surekli sakliyor kendini =)
ozgesel1seyler Yine gostermedi =) cok heves ediyorum birseyler almaya ama henuz nasip olmadi. Yinede sukurler olsun sagliginin yerinde oldugunu bilmekte cok guzel
Selim_Alparslan Kızdır göstermiyorsa tatlım 🙂 ben 15+2 de öğrendim bacaklarını açmış yatıyordu Oğluşum 🙂👶🏻