Merhaba Kızlar 5 Hafta 5 günlük tüp bebek ile gebeyim. Daha önce boş gebelikten kürtaj olmuştum içimde parça kalmış. Doktor histereskopi yapacaktı ama yapmadan deneyelim dedi ve transfer oldum çok şükür bebeğim tutundu. Ama bu seferde parça nedeniyle yapışıklık olmuş olabilir kesede şekil bozukluğu olduğunu Şimdilik Bu durumun bir sorun teşkil etmediğini söyledi Kese ve bebek gün ve haftama göre uyumlu. Bu şekilde olup kese de şekil bozukluğu ile gebeliğini sağlıklı bir şekilde sürdüren oldu mu? 