Kubra9696 bu 1 seneyı gecmeden doktorların , hsg rahım fılmı cekmedıgını öncelıkle asılama vs gıbı seylere yonlendırdıklerını bıldıgım ıcın. daha 5 aylık denemelerımız varken doktora gıttım 1 yıldır denıyorum olmuyor vs dedım dırek hsg hormon testı sperm testı vs boyle seylere başladık. o yuzden hıc asılama tup bebk falan denemedım cunku tüp kapalı ıken gebelık oluşmaz oluşsa bıle sağlıklı olmaz. neyse fılmın ben fatıh ıstanbulda cektırdım sol tüpde sıvı bırıkmesı var dedıler. amelıyta olman lazım dedıler gecen ay. henuz olmadım . arastırdım . dr cevat bayrak Selektif Salpingografi nyöntemı ıle kapalı tuplerın yuzde 90 ınını acabılıyormus . bu forum da da oraya gıdıp tüpünü acan cok kısı olmuş. gecen ay hsg oldugum ıcın bu ay dınlenıp bır kaç kur arastırdım adetım bıtınce onları deneyıp temız bı sekılde gıdıcem o doktora umıt edıyorum dua edıyorum kı ınsallah tüpüm acılsın. yoksa son care amelıyat olmak . ondan da korkmuyorum. sonucta tek tüple de hamıle kalan cooook kısı var . bıraz uzun oldu ama hakkınızı helal edın