Bir sebebi olması lazım size birşey demedimi ? Coğul gebelikmi yoksa rahim ağzında vs kısalık varmı ? Sebebsiz yere vermez genellille riskli hamilelere veriliyor bende 32de rahim ağzı kısalığından 2 doz vuruldum ama erken doğum riski illaki erken gelicek anlamına gelmiyor olurda gelirse önlem almak icin sadece, şuan 36+4 olduk çok şükür